Klachten
WKKGZ (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg)
Het is belangrijk dat clienten met een klacht over een behandeling terecht kunnen bij een klachtenfunctionaris en een geschillencommissie. Voor een deel van de behandelingen van de schoonheidsspecialist is dat ook verplicht. Hiervoor ben ik aangesloten bij Solo Partners.
Stap 1 Informeel. U kunt uw klacht persoonlijk melden door te bellen naar telefoonnnummer: 06-38591874. Door de klacht te melden, kan ik de klacht in behandeling nemen en onderling met u tot een oplossing komen. Daarentegen zal ik uw klacht gebruiken met als doel de kwaliteit van mijn dienstverlening te verbeteren. Mocht u na de gezamenlijk gevonden oplossing nog niet tevreden zijn, kunt u verder naar stap 2.
Stap 2 Formeel. Mocht u niet tevereden zijn over de oplossing van uw klacht, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Stichting klachtenregeling. Ik ben aangesloten onder nummer: 134906. De Stichting klachtenregeling kijkt of er ruimte is voor een gesprek tussen zorgaanbieder en client. Stichting klachtenregeling speelt daarbij een bemiddelende rol.
Stap 3 Formeel. Als de Stichting klachtenregeling niet tot een goede oplossing kan komen, kunt u nog besluiten de klacht voor te leggen aan de geschilleninstantie. Deze instantie doet vervolgens een bindende uitspraak, waartegen je niet in beroek kunt gaan.